Fruktjuice – helt naturligt

Fruktjuice är en av Sveriges doldisar inom sin bransch – Har du någon gång druckit Lingondricka på en restaurang så är det stor sannolikhet att den är från Fruktjuice.

Tommy Anzelius har uppdaterat den grafiska profilen sedan tidigare, supportar säljavdelningen med banners och annonsproduktion och har under senare år även tagit fram deras mässkoncept. Ett koncept som består av en mobil mässmonter för mindre ytor (ca 3×3) med möjlighet till expansion till 6×3 – samt enklare delar till branschspecifika leverantörsmässor.

Fruktjuice på GastroNord 2014Bolaget har under senaste åren växt både genom att ta marknadsandelar och genom uppköp och närmar sig nu både Rysska, Finska och Norska marknaden. Estate kommer att stödja både med strategi och produktion – bl a för att få bolagets satsning på mässnärvaro de närmaste åren att bli väl synlig och effektiv.

Under 2014 har även ett projekt påbörjats för ett nytt affärsområde – konceptutveckling/identitet och kommunikation där vi behöver rikta in oss mer på direktkunder. Håll utkik här på hemsidan och på LinkedIn om nyheter angående detta.

Fruktjuice hemsida